NEN Connect

Klantervaring

Ingenieursbedrijf kiest voor NEN Connect

Goed op de hoogte zijn van actuele informatie staat centraal bij ingenieursbedrijf Aveco de Bondt in Rijssen. Dat geldt voor de samenwerking met externe partijen, maar ook voor de vele normen waar de organisatie mee werkt.

Met NEN Connect heeft de beheerder minder werk aan de normen. Daarom zijn we ook overgestapt.

Jan Rosman Adviseur bouwfysica en akoestiek bij Aveco de Bondt

Jan Rosman, adviseur bouwfysica en akoestiek: "Een groot aantal mensen binnen onze organisatie werkt met normen. Met NEN Connect is iedere gebruiker altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken. Een nieuwe norm die is opgenomen in de collectie is voor iedereen zichtbaar. Als je inlogt, zie je meteen de meest recente versie van de norm. Klik je die aan dan kun je een historisch overzicht opvragen. Een medewerker die een nieuwe norm aanvraagt, ontvangt hiervan automatisch bericht. Daarnaast kan onze beheerder van NEN Connect zelf memo’s toevoegen. Op die manier weet iedereen wat er aan de hand is."

Het ingenieursbedrijf richt zich op projecten binnen de bouw, infrastructuur, ruimte en milieu, energie en duurzaamheid. ‘We hebben meer dan 200 normen, die we niet allemaal evenveel gebruiken, die we in het kader van het kwaliteitsmanagementsysteem wel moeten bijhouden’, aldus Rosman. Naast zijn werkzaamheden als adviseur bouwfysica en akoestiek was hij tot voor kort ook kwaliteitsmanager en daarmee normbeheerder. "Bij Aveco de Bondt wordt veel gebruik gemaakt van normen. De ICT-afdeling zette alle normen op het intranet. Dat maakte het erg bewerkelijk om het beheer geordend te houden. Geactualiseerde norminformatie moest dan weer gematched worden. Die jongens hadden er behoorlijk wat werk aan. Met NEN Connect gaat alles online. Wij houden nu niets meer bij op het intranet."

NEN biedt goede service.

Jan Rosman Adviseur bouwfysica en akoestiek bij Aveco de Bondt

Aveco de Bondt werkt sinds enkele maanden met NEN Connect, maar zonder aarzeling somt Jan Rosman de voordelen op. "De gebruikersvriendelijkheid van het systeem vind ik een groot voordeel. Een keer uitleggen hoe het werkt en het is duidelijk. De selectie van normen gaat snel en ik ben heel content met het gemak waarmee je over de normen kunt beschikken. Ik krijg van collega’s minder telefoontjes over het normbeheer dan voorheen. We werken nu een paar maanden met NEN Connect en dat gaat prima."

Meer klantervaringen...

Contact NEN Klantenservice

Voor meer informatie over
NEN Connect, vrijblijvend persoonlijk advies of een demonstratie kunt u contact opnemen met NEN Klantenservice.
Wij helpen u graag verder.

(015) 2 690 391

klantenservice@nen.nl

Contact NEN Connect

Voor meer informatie over NEN Connect of persoonlijk advies kunt u contact opnemen met NEN Klantenservice. U kunt ook direct een
vrijblijvend offerte aanvragen.
Wij helpen u graag verder.

(015) 2 690 391

klantenservice@nen.nl

NEN Connect workshops 2016

Wilt u precies weten hoe NEN Connect werkt? Kom dan naar de gratis NEN Connect workshop.

Eerst volgende workshop is op
donderdag 6 oktober.

Meer lezen en aanmelden

Voor klanten

Inloggen op NEN Connect