Presentaties Congres Customer delight door Service Excellence

Via de presentaties bieden wij u een terugblik op het congres van 8 december jl. bij De Lindenhof in Delft.



Presentaties
Totstandkoming TS Annemarie de Jong, NEN
TS 16880 en het Service Excellence Model Jean-Pierre Thomassen, customerdelight.nu
Continu tevredenheidsonderzoek en de impact hiervan Govert Janssen,Tevreden.nl en Romee van Barneveld, Woonbron
Closed Loop Feedback Joost Fröhlich, Essent en Daniëlle Scheers, Klanttevredenheid
Klanttevredenheid: sturing en monitoring Kees Klink, PostNl
Het verbeteren van customer journeys en de impact op partnerships Robin Broekhuijzen, Arval
De praktijk getoetst aan de norm Jolanda Janssen, Rabobank
Zelfdiagnose op basis van het model en gebruik voor strategiebepaling Mark Schepers, Dela
Verslag Congres
Impressie van de dag
Henry Ford West Bloomfield hospital Film Gerard van Grinsven
Contactgegevens sprekers

Eerder door u bekeken

Meer informatie

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met Annemarie de Jong

Annemarie de Jong

015 - 2 690 239