Norm

ISO/DIS 26362:2007 en

Toegangspanels in markt, opinie en sociaal onderzoek - Woordenboek en eisen voor diensten

  • Deze norm is niet direct leverbaar vanuit de NEN-shop.
    Wilt u dit product bestellen neemt u dan contact op met NEN-klantenservice: (015) 2 690 391 of klantenservice@nen.nl

Over deze norm

Status Ontwerp
Aantal pagina's 18
Commissie Marktonderzoek
Gepubliceerd op 15-11-2007
Taal Engels
This International Standard specifies the terms and definitions as well as the service requirements for organizations and professionals who own and/or use access panels for market, opinion and social research. It develops the criteria against which access panel providers can be evaluated and against which the quality of access panels can be assessed. This international standard is applicable to all types of access panels whether recruited and used online (e.g. via internet) or offline (e.g. via telephone, postal or face-to-face).

Details

ICS-code 01.040.03
03.020
Nederlandse titel Toegangspanels in markt, opinie en sociaal onderzoek - Woordenboek en eisen voor diensten
Engelse titel Access panels in market, opinion and social research - Vocabulary and service requirements

Winkelwagen

Subtotaal:

Ga naar winkelwagen