Norm

NVN-CEN/TS 16880:2015 en

Service excellence - Creëren van uitzonderlijke klantbeleving door service excellence

61,30

Over deze norm

Status Definitief
Aantal pagina's 29
Gepubliceerd op 01-12-2015
Taal Engels
De Europese richtlijn NVN-CEN/TS 16880 ‘Service excellence - Creëren van uitzonderlijke klantbeleving door service excellence’ (Engelstalig) geeft een model met elementen die fundamenteel zijn voor het creëren van enthousiaste klanten. Klanten die echt enthousiast zijn, vertellen over hun positieve ervaring aan anderen. Hoe zorg je ervoor dat dat gebeurt? Dan moet je verder gaan dan klantvriendelijk personeel aanstellen en goed met klachten omgaan. Het gaat erom alle aspecten te kennen die belangrijk zijn om voor enthousiaste klanten te kunnen zorgen. Natuurlijk moet het klantcontact goed zijn, moet er goed naar de klant worden geluisterd en moeten klachten goed worden behandeld. Maar dat alleen is niet voldoende. De hele organisatie moet worden betrokken om het werken aan enthousiaste klanten in het DNA te krijgen.

Details

ICS-code 03.080.01
03.100.99
03.120.99
Nederlandse titel Service excellence - Creëren van uitzonderlijke klantbeleving door service excellence
Engelse titel Service excellence - Creating outstanding customer experiences through service excellence

Winkelwagen

Subtotaal:

Ga naar winkelwagen