Publicatie

Praktijkgids IT-servicemanagemement - Volgens ISO/IEC 20000

UIT 48-IT-serviceman.:2007 nl

  • Deze publicatie is ingetrokken sinds 24-09-2013

61,75

Over deze publicatie

Status Ingetrokken
Aantal pagina's 120
Gepubliceerd op 01-03-2007
Taal Nederlands
Met de norm ISO/IEC 20000 kan het kwaliteitsdenken in de IT-sector worden verbeterd. Deze norm geeft richtlijnen die de (interne) IT-servicemanagementorganisatie kan gebruiken om aan te tonen dat haar processen voor de levering van IT-diensten op best practices zijn gebaseerd en volgens ISO/IEC 20000 verlopen. Dat is van belang voor organisaties die de kwaliteit van hun IT-dienstverlening willen verbeteren, voor organisaties die (een deel van) hun IT-diensten willen uitbesteden en voor IT-dienstverleners als basis voor certificering en benchmarking.

Details

ICS-code 03.080.99
35.020
Nederlandse titel Praktijkgids IT-servicemanagemement - Volgens ISO/IEC 20000
Engelse titel Guideline for IT-service management based on ISO/IEC 20000

Winkelwagen

Subtotaal:

Ga naar winkelwagen