Publicatie

Praktijkgids ISO 9001 voor het MKB - Klanten tevreden
houden is de kern van de zaak

UIT 87:2019 nl

25,00 30,25 Incl BTW

Over deze publicatie

Status Definitief
Aantal pagina's 136
Gepubliceerd op 01-10-2019
Taal Nederlands
Gefeliciteerd! Je bedrijf gaat een kwaliteitsmanagementsysteem volgens de norm ISO 9001:2015 invoeren. Dat betekent dat je goed op weg bent om je organisatie beter te laten presteren. En dat je met het certificaat aan je klanten en andere belanghebbenden kunt laten zien dat je producten en diensten levert die aan hun behoeften en verwachtingen voldoen. Maar wat staat je als bedrijf nu te wachten? En wat betekent dat nu eigenlijk, werken met zo’n kwaliteitsmanagementsysteem? In deze praktijkgids geven we een helder inzicht in hoe het werkt in de dagelijkse praktijk.

Details

ICS-code 03.120.10
Nederlandse titel Praktijkgids ISO 9001 voor het MKB - Klanten tevreden
houden is de kern van de zaak
Engelse titel Praktijkgids ISO 9001 voor het MKB

Winkelwagen

Subtotaal:

Ga naar winkelwagen