Normalisatie en Service Excellence uitgelegd in BNR Eyeopeners

07-12-2015 NEN-collega Annemarie de Jong (consultant Managementsystemen) is samen met Jean-Pierre Thomassen (managing consultant, customerdelight.nu) te horen in de uitzending van BNR Eyeopeners van maandagavond 7 december om 19:00 uur. Tijdens het interview wordt er ingezoomd op normalisatie in het algemeen en op Service Excellence.

Aanleiding voor dit interview is het introductiecongres dat op 8 december 2015 wordt georganiseerd door NEN in samenwerking met Stichting Gouden Oor. Tijdens dit congres wordt de Europese richtlijn voor Service Excellence, CEN/TS 16880, voor het eerst formeel in Nederland gepresenteerd. Een aantal organisaties laat zien op welke wijze zij een onderdeel uit de richtlijn toepassen in hun eigen omgeving.

Benieuwd wat normalisatie en Service Excellence voor uw bedrijf kunnen betekenen?
Luister dan hier het interview terug.
Meer informatie over Service Excellence vindt u op onze informatiepagina.

Over BNR Eyeopeners

BNR Eyeopeners is een populair wetenschappelijk programma dat originele en baanbrekende oplossingen vindt voor uitdagingen waar de maatschappij voor staat. Geen vergezichten over 50 jaar, maar toegespitst op wat nu mogelijk is. Van ultralichte handprothesen en smartphones specifiek voor verplegend personeel, tot aan sportinnovaties en het verduurzamen van gebouwen.

In het programma, dat gepresenteerd wordt door Meindert Schut, staan impactvolle innovaties en innovatieve ondernemers centraal. Iedere maandagavond op de radio. Het wordt op vrijdag, zaterdag en zondag herhaald en is voor early adopters en easy followers.

Meer informatie

Lees meer over de samenwerking tussen BNR Eyeopeners en NEN.
Voor meer informatie over Service Excellence: Annemarie de Jong, consultant Milieu & Maatschappij, telefoon (015) 2 690 239 of e-mail annemarie.dejong@nen.nl.

Eerder door u bekeken

Meer informatie?

Neem contact op met NEN Communicatie

(015) 2 690 435

communicatie@nen.nl