Klantenservice, altijd in beweging

Lees het verhaal van Anneke de Vries

Altijd klantenservice

'Ik werk al lang bij NEN en heb altijd op de Klantenservice gewerkt. Toen NEN vanuit Rijswijk naar Delft verhuisde en zijn intrek nam in het gebouw aan de Kalfjeslaan waar nu Pieter van Foreest zit, heb ik gesolliciteerd. Ik woonde bij mijn ouders er tegenover en vond het wel prettig om zo naar mijn werk te kunnen lopen.'

Dynamische afdeling

'De Klantenservice is een dynamische afdeling. In mijn beginjaren deed ik ‘verkoop buitenland’, nu is mijn functie redelijk allround. Dit maakt het werk heel afwisselend. Het kan soms heel druk zijn, vooral als er nieuwe producten worden gelanceerd zoals webtools en andere digitale producten. De Klantenservice bestaat uit een heel leuk team. Als de een iets niet weet, weet de ander het wel. We helpen elkaar altijd.'

Ik heb in al die jaren veel zien veranderen. Van alles op papier naar nu bijna alles digitaal. Dit betekent dat je je moet aanpassen aan de veranderende omstandigheden, maar dat vind ik juist zo leuk.

Fietsend naar mijn werk

'Toen ik kinderen kreeg en ook nog in de zaak van mijn man werkte, viel dit niet meer te combineren met mijn werk bij NEN. Ik ben toen een paar jaar gestopt. Daarna kon ik gelukkig weer bij NEN aan de slag.
Als NEN zou verhuizen naar een andere locatie, dan ga ik gewoon mee. Tenminste, zolang ik maar op de fiets naar mijn werk kan. Ik moet er niet aan denken om lang in de auto of het OV te zitten.'

Anneke de Vries, medewerker Klantenservice