Medewerkers aan het woord

NEN is een veelzijdige organisatie, niet alleen qua onderwerpen, maar ook qua medewerkers en hun achtergrond. Een aantal van hen aan het woord.

Arvid Baars, Medewerker Klantenservice

"De klantenservice is het kloppende hart van NEN. Wij zijn met ons team een visitekaartje van NEN op nationaal en internationaal vlak. Ons team is hecht en wij springen elkaar bij wanneer nodig. Wij beantwoorden vragen van mensen over de hele wereld. Als medewerker van de klantenservice krijg je een hoop waardering terug vanuit de klant, dit geeft veel voldoening. Om de klant tegemoet te komen, laat ik mij zo allround mogelijk opleiden. Er zijn mogelijkheden genoeg tot ontwikkeling."

Jolien van Lokven, Consultant Bouw

"Binnen de Business Unit Bouw ben ik intern opgeleid tot consultant. Je krijgt bij NEN de ondersteuning en begeleiding die je nodig hebt om jezelf te ontwikkelen. Door intern opgeleid te worden, leer je het bedrijf goed kennen vanuit verschillende functies. Mijn werkpakket breidt zich steeds uit met nieuwe onderwerpen waardoor het interessant blijft. In mijn werk vind ik voldoende uitdagingen, in het bijzonder op het gebied van internationale normontwikkeling."

Eerder door u bekeken

Bij NEN komen er zoveel verschillende onderwerpen aan bod. Dit maakt het werk gevarieerd en spannend.

Marijke van Yperen Secretaresse Managementsystemen

Als Online Marketeer bij NEN Uitgeverij heb ik een uitdagende baan. Samen met mijn collega’s proberen we NEN met een frisse blik naar een hoger plan te tillen.

Eva Kosto Online Marketeer