Bedrijfsgegevens inzien en wijzigen


    Als bedrijfsbeheerder kunt u de gegevens van uw bedrijf inzien en wijzigen.

Naar bedrijfsbeheerdersrol


Uw bedrijfsgegevens (die bekend zijn bij NEN Connect) en bepaalde instellingen kunt u inzien door te klikken op Mijn bedrijf, of door te klikken op Mijn bedrijf – Algemeen.

Details

U ziet de volgende gegevens (een * geeft aan dat het een verplicht in te vullen veld betreft):
• Bedrijfsnaam: De naam van uw organisatie. Neem contact op met NEN Klantenservice tel. (015) 2 6 90 391 of per mail: klantenservice@nen.nl indien u de bedrijfsnaam wilt wijzigen
• Klantnummer PDIS: Het klantnummer waaronder uw organisatie bij NEN geregistreerd staat. Het kan zijn dat een andere afdeling binnen uw organisatie met dezelfde bedrijfsnaam maar met een ander Klantnummer PDIS voorkomt.
• Mailadressen met deze domeinnamen kunnen toegevoegd worden: indien uw organisatie zelf NEN Connect-gebruikers wilt toevoegen moet hier het domein van uw organisatie zijn ingevuld door NEN. Dit is het gedeelte achter de @ in het mailadres. Om de domeinnaam in te stellen neemt u contact op met NEN Klantenservice tel. (015) 2 6 90 391 of per mail: klantenservice@nen.nl .
• Contactpersoon*: Contactpersoon van uw organisatie
• Telefoon contactpersoon*: Telefoonnummer van de contactpersoon van uw organisatie
• E-mailadres*: E-mailadres van de contactpersoon van uw organisatie
• Accountmanager NEN: Uw contactpersoon bij NEN
• Vrije registratie toestaan: Wanneer u deze optie aanvinkt kunnen medewerkers zichzelf registeren. Deze optie is alleen zichtbaar wanneer een domeinnaam is ingevoerd. Zie ook extra bedrijfsinstellingen bedrijfsbrede toegang
• Koppeling met privé-account toestaan: Wanneer u deze optie aanvinkt kunnen gebruikers een of meerdere mailadressen koppelen aan het account van hun bedrijfsaccount. Ze hebben dan toegang tot het bedrijfsaccount met meerdere e-mailadressen (gebruikersnamen).

 

Naar bedrijfsbeheerdersrol

Eerder door u bekeken