Mijn profiel


    Bedrijfsbeheerders en gebruikers die inloggen met een eigen e-mailadres
    hebben toegang tot Mijn profiel.

Naar bedrijfsbeheerdersrol


Naar Mijn profiel

U kunt via het pulldown-menu bij uw naam in de bovenbalk naar Mijn profiel gaan.

Mijn profiel

Naam wijzigen

Via Mijn profiel – Mijn gegevens kunt u uw naam wijzigen zoals die getoond wordt in
NEN Connect. Uw e-mailadres kunt u alleen wijzigen via de Mijn bedrijf - Gegevens en instellingen van een gebruiker wijzigen.
De bedrijfsnaam kunt niet zelf wijzigen. Dat kunt u laten doen door NEN.

Wachtwoorden wijzigen

Via Mijn profiel – Wachtwoord wijzigen kunt u uw eigen wachtwoord wijzigen. Indien binnen uw organisatie gebruikgemaakt wordt van een algemeen gebruikersnaam/wachtwoord, dan kunt u dat hier ook wijzigen. Indien de gebruikers binnen uw organisatie inloggen met hun eigen e-mailadres kunnen zij zelf hun wachtwoord wijzigen via de link Wachtwoord vergeten op de inlogpagina of via hun eigen profielpagina. Zie Inloggegevens vergeten.

Wachtwoord wijzigen

Selecteer van welke gebruiker uw het wachtwoord wilt wijzigen, vul het huidige wachtwoord in en kies een nieuw wachtwoord. Het wachtwoord moet aan meerdere eisen voldoen. Terwijl u typt ziet u aan welke eisen u voldoet (groene vinkjes) en welke niet (rode kruisjes).

Indien u het huidige wachtwoord van de algemene gebruiker niet meer weet, kunt u via de inlogpagina van NEN Connect de inlognaam van de gebruiker invullen en op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken. U ontvangt dan op het mailadres van de bedrijfsbeheerder een mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Account verwijderen

Indien u niet de enige bedrijfsbeheerder van uw organisatie bent kunt u via de pagina Mijn profiel uw account verwijderen. Bent u wel de enige bedrijfsbeheerder en wilt u uw account verwijderen dan moet u eerst een nieuwe bedrijfsbeheerder aan te maken of een gebruiker om te zetten naar bedrijfsbeheerder. Zie hiervoor aanmaken van nieuwe gebruikers door bedrijfsbeheeder.

Gebruikers kunnen hun account ook via hun Mijn profiel-pagina verwijderen.

Mijn Profiel

Account verplaatsen naar ander bedrijfsonderdeel

Het kan voorkomen dat er binnen uw organisatie meerdere licenties zijn afgesloten op
NEN Connect via verschillende bedrijfsonderdelen. In dit geval kunnen er meerdere bedrijfsonderdelen met het domein van uw organisatie geregistreerd zijn (bijv. @bedrijfsnaam.nl). Bedrijfsbeheerders en –gebruikers kunnen dan, indien gewenst, wisselen van bedrijfsonderdeel.

Dit kan via de pagina Mijn profiel, door te klikken op:


Aanmelden/afmelden nieuwsbrief NEN Connect

U kunt zich via de Profiel-pagina abonneren op de NEN Connect nieuwsbrief door te klikken op de button Nieuwsbrief NEN Connect ontvangen ->

Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief dan kunt u dit doen door in de nieuwsbrief zelf de link afmelden onder aan in de nieuwsbrief aan te klikken of door een mail te sturen naar nenconnectnieuwsbrief@nen.nl. Vergeet niet te vermelden welk e-mailadres uw wilt uitschrijven.

Bedrijfsgebruikers en Mijn profiel

Bedrijfsgebruikers die inloggen met een eigen e-mailadres kunnen via Mijn profiel hun:


Let op: Bedrijfsgebruikers die inloggen met een algemeen gebruikersnaam en wachtwoord hebben geen toegang tot Mijn profiel.

U kunt ervoor kiezen om collega's zichzelf te laten registeren, ga hiervoor naar Mogelijkheid om uw collega’s zelf te laten registreren, Optie 2 Licentieaanvraag.

Naar bedrijfsbeheerdersrol

Eerder door u bekeken