NEN Connect release notes - december 2016

Vrijdag 9 december vanaf 17 uur t/m zaterdag 10 december worden een aantal bugs en verbeteringen doorgevoerd in NEN Connect. Zo heeft u als beheerder de mogelijkheid om bij meerdere collecties de volgorde aan te passen. Dit doet u via het tab 'Collecties' en door het verslepen van de collecties. Deze volgorde wordt ook overgenomen in het zoekfilter op de zoekresultatenpagina.

NEN Connect zal gedurende deze periode voor gebruikers gewoon bereikbaar zijn. Het kan echter zijn dat de sessie wordt verbroken en dat de gebruiker opnieuw moet inloggen.

U als bedrijfsbeheerder vragen we om op deze dag geen onderhoud aan uw collecties uit te voeren. De beheerders functionalitieten worden bevroren waardoor wijzigingen niet opgeslagen worden.

Alvast excuses voor het ongemak.

Indien u nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met NEN Klantenservice, telefoon (015) 2 690 391 (ma t/m vrij van 9.00 tot 17.00 uur) of e-mail: klantenservice@nen.nl.

Naar NEN Connect

Eerder door u bekeken