Om het beheren en werken met NEN Connect makkelijker en eenvoudiger te maken, zijn er deze maand enkele verbeteringen doorgevoerd in NEN Connect
Wij horen graag van u hoe u deze verbeteringen ervaart. Laat het ons weten via e-mail of via de feedback-tool op NEN Connect (rechts onderin).
In plaats van de wekelijkse update wordt NEN Connect nu om de twee uur bijgewerkt met de laatste wijzigingen.
Voor het verkrijgen van een goed inzicht in het gebruik van NEN Connect binnen uw organisatie, kunt u nu:
• In één oogopslag zien welke rapportages beschikbaar zijn
• Zelf de gewenste start- en einddatum van de rapportage bepalen
Zelf gewenste start- en einddatum rapportage bepalen
U kunt nu zelf bepalen vanaf welke periode u een overzicht wilt inzien, zodat u meteen de juiste gegevens ontvangt.
In NEN Connect is het nu ook mogelijk om de recente wijzigingen per kwartaal te bekijken op het ‘Recent gewijzigd’ tabblad. U kunt dit ook als rapport ontvangen. Daarnaast kunnen gebruikers de kolommen bij Recent gewijzigd zelf indelen.
Documenten verwijderen uit een collectie
Zowel bedrijfsbeheerders als gebruikers kunnen nu aangeven dat een document niet verwijderd mag worden uit een collectie. Dit kan door op de optie ‘Meer’ te klikken. Hiermee kunt u aangeven dat het document niet verwijderd mag worden uit een collectie.
Wanneer een bedrijfsbeheerder het document verwijderd, dan ontvangt hij hiervan een notificatie.
Een zoekresultaat direct je favoriet maken
Elk document in een zoekresultaat kunt u toevoegen of verwijderen als een persoonlijke favoriet. Als u met uw muis over een resultaat gaat, verschijnt het icoon voor favorieten waarmee u dit kunt instellen.
Een demonstratie van de nieuwe functionaliteiten wordt op 19 april 2018 gegeven in de workshop 'NEN Connect, uw normen online'. Bent u verhinderd en heeft u vragen? Neem dan contact op met uw accountmanager of met onze klantenservice.